0

30% Rabatt på Plakater

Gjelder ikke Selection, slutter 22.10

9 tim 32 min 22 s

FAQ

Order

Hvorfor har jeg ikke mottatt en ordrebekreftelse via e-post?

Om du har gjennomført en bestilling hos Poster Store men ikke har mottatt en ordrebekreftelse via e-post, så kan det være at e-postadressen din ble fyllet inn feil. Kontakt oss gjerne via vårt kontaktskjema, så kan vi oppdatere informasjonen slik at du får din ordrebekreftelse.

Hvordan vet jeg at min bestilling ble registrert?

En e-post med en ordrebekreftelse blir sendt til e-postadressen som ble angitt under bestillingen. Hvis du ikke har mottatt ordrebekreftelsen din, sjekk da gjerne din spaminnboks. Vær oppmerksom på at det kan ta opptil 24 timer før du mottar en ordrebekreftelse.

Hvis du fortsatt ikke har fått ordrebekreftelsen etter å ha sjekket spaminnboksen og ventet i 24 timer, så anbefaler vi deg å kontakte oss via vårt kontaktskjema, slik at vi kan undersøke dette for deg.

Hva skjer når jeg fyller inn feil e-postadresse?

Hvis du har angitt feilaktig informasjon som for eksempel leveranseadresse, e-postadresse eller telefonnummer, kan du kontakte vår kundeservice så fort som mulig, slik at de kan rekke å endre informasjonen før din ordre sendes ut. Vær obs på at du som kunde er ansvarlig for eventuelle ekstra kostnader hvis din pakke er sendt ut før du kontakter vår kundeservice og den feilaktige informasjonen påvirker leveransen av din ordre.

Hvordan kan jeg kansellere min bestilling?

Kontakt oss så fort som mulig via vårt kontaktskjema . Merk deg at vi ikke kan garantere at vi rekker å kansellere din bestilling, da vår pakke- og fraktavdeling jobber så raskt som mulig for å få sendt ut pakkene til kundene våre.

Kan jeg gjøre endringer på min bestilling etter at jeg har fullført den?

Vi vet at du ønsker å få produktene dine hjem så raskt som mulig. Så fort du har fullført din bestilling, er vi i gang! Dette betyr derfor at vi ikke har mulighet til å gjøre endringer på din bestilling da den allerede behandles på lageret (vanligivis i løpet av sekunder).

 

Reklamation

Hva gjør jeg hvis min pakke og produkter ankom i skadet tilstand?

Hvis din pakke og produkter ankom i skadet tilstand, kontakt oss da via vårt kontaktskjema så fort som mulig med bilder på både den skadede pakken og de skadede produktene. Bildene kan du legge til i kontaktskjemaet. Så fort vi mottar bildene av den skadede pakken og de skadede produktene kan vi håndtere din henvendelse. Vennligst ikke send de skadede produktene tilbake til oss på din egen bekostning.

Hva gjør jeg hvis jeg har mottatt feil produkter?

Dobbeltsjekk gjerne ordrebekreftelsen for å se hva du har bestilt. Kontakt oss hvis du ikke har mottatt det du har bestilt.

Akrylglasset er uskarpt. Hvordan er det mulig?

Akrylglasset i rammene våre er beskyttet av plastfilm på begge sider. Glem ikke å fjerne denne før du bruker den. Vi bruker dette for å beskytte akrylglasset under lagring og transport.

 

Leverans

Hva er leveransetiden?

Vår leveransetid er 2 til 4 virkedager, beregnet fra dagen etter at du la inn din bestilling.

Hvilke leveransemetoder tilbyr dere?

For leveranser til Norge benytter vi oss av fraktselskapet Bring, der din pakke sendes til et hentested nærme deg.

Hva er fraktkostnaden?

Gratis frakt på bestillinger over 399kr. På bestillinger under 399 kr, blir du belastet et gebyr på 49kr.

Hvordan kan jeg spore min pakke?

Din bestilling pakkes og sendes ut så fort som mulig. Når pakken plukkes opp av fraktselskapet aktiverer vi ditt sporingsnummer, og du vil motta en mail med sporingslinken. Hvis du ikke mottar sporingslinken, kan du kontakte oss via vårt kontaktskjema.

Behøver jeg betale toll?

Poster Store verken ønsker eller forventer at du betaler toll. Du betaler bare det du betaler i kassen, og det blir ikke krevet noen ytterligere trekk eller avgifter.

Hvorfor er ikke min sporingslink aktiv?

Så fort din bestilling har blitt sendt ut fra vårt lager mottar du en sporingslink i en leveransebekreftelse via e-post. Merk deg at det kan ta 48 timer fra da du mottok leveransebekreftelsen til sporingslinken er aktiv.

Hva skjer hvis jeg ikke henter ut pakken min?

For varer som returneres til oss fordi kunden ikke har hentet ut varene, belaster vi et gebyr på kr 200 for å dekke vår emballasjegebyr og kostnader for returforsendelse.

 

 

Return

Kan jeg returnere min bestilling?

Ja, vi har en 14-dagers returpolicy for produkter kjøpt på posterstore.no. Dette betyr at du har retten til å returnere ditt kjøp ved å kontakte Poster Store innen 14 dager fra dagen du mottok de bestilte produktene, eller fra dagen bestillingen ankom hentestedet.

Kan jeg returnere rammer som er pakket ut?

Etter at rammene har blitt tatt ut av sin originale innpakning kan du ikke returnere de. Vi tar bare imot produkter som er i sin originale tilstand.

Hvis rammene fortsatt er i sin originale innpakning og du ønsker å returnere dem, les da informasjonen nedenfor, under “Hvordan gjør jeg en retur?”.

Hvordan gjør jeg en retur?

Vær oppmerksom på at returen sendes tilbake til Sverige.

Ordren må være pakket på samme måte som den var pakket da du mottok den fra oss. Det er viktig å rulle opp plakatene igjen i det beskyttende papiret, i og med at dette forhindrer skade under transport. Når du har rullet opp plakatene i papiret, bruker du deretter teip slik at vi kan enkelt ta plakatene ut av sylinderen igjen når den har ankommet vårt lager.

Hør fra deg til oss via vårt kontaktskjema med følgende informasjon:

- Ordrenummer/bestillingsnummer

- Kundenavn

- E-postadressen som ble brukt ved kjøpet

- Årsaken til returen

- Navngi produktene du ønsker å returnere

Returkostnaden er på 49 kr. Dette gebyret betaler du ikke ved Bringkontoret, men det vil trekkes fra din refundering.

Returprosessen kan ta opptil 14 dager fra da du leverer inn returpakken til fraktselskapet. Så fort returen er mottatt og håndtert, registrerer vi refunderingen og sender deg en bekreftelse på dette via e-post. Ta vare på kvitteringen fra returen din som et bevis på returen, fram til returbekreftelsen fra oss har blitt sendt til deg via e-post.

Kan jeg bytte ut produkter?

Hvis du ønsker å bytte mottatte produkter mot noe annet, behandles det som en vanlig retur. Produktene som skal returneres må være i original emballasje og tilstand. Vi refunderer deg så fort vi mottar produktene. Du kan deretter gjennomføre et nytt kjøp i vår nettbutikk.

Koster det noe å returnere produkter?

Returkostnaden er på 49 kr. Dette gebyret betaler du ikke ved Bringkontoret, men det vil trekkes fra din refundering.

Hva skjer hvis jeg ikke henter ut pakken min?

For varer som returneres til oss fordi kunden ikke har hentet ut varene, belaster vi et gebyr på kr 200 for å dekke vår emballasjegebyr og kostnader for returforsendelse.

 

Payments

KLARNA

Om du mangler eller har spørsmål om fakturaen din, kan du ringe Klarna på deres telefonsupport: 21 01 89 91.

Klarna faktura

Hvis du har valgt å betale med Klarna faktura, vil fakturaen sendes fra Klarna til deg via e-post. Fakturaen sendes samme dag som vi sender bestillingen din fra vårt lager, eller dagen etter. Du har 30 dager på å betale fakturaen. <br><br>

Klarna Konto

Hvis du har valgt å betale med Klarna Konto, som innebærer avbetaling, så vil Klarna sende ut en faktura per post måneden etter. Du kan velge om du ønsker å betale alt omgående eller vente.

Klarna kampanje-betale i "valgt måned”

Har du valgt Klarna kampanje-betale i "valgt måned”, sendes fakturaen hjem i postkassen på slutten av den valgte måneden. For eksempel, om du velger Klarna kampanje-betale i oktober, så sendes fakturaen hjem i postkassen i slutten av oktober.<br><br>

Klarna ‘delbetaling 6 måneder’

Med Klarna ‘delbetaling 6 måneder’ har du muligheten til å dele opp og betale innen 6 måneder. Vær obs på at en rente på 18,9% tilkommer ved dette betalingsalternativet. Se gjerne Klarnas kjøpevilkår.

Klarnas villkor hittar du på Klarna.com.

Kan jeg betale med kort?

Ja, du kan betale med Visakort og Mastercard.

Hvordan kan man bestille som et firma?

For øyeblikket tilbyr vi ikke firmabestillinger (B2B), men vi håper på å kunne tilby dette i framtiden.

 

Products

Rammer

Generell informasjon

Rammene er enkle å åpne på baksiden og de har metallhengere som sørger for at de lett kan henges opp på veggen både vannrett og loddrett. Våre gullrammer har en glansfull og skinnende flate. Trerammene har en veldig unik look og følelse. Alle våre rammer har klare akrylglass som betyr at de veier mindre og at det ikke er noen risk for glasskår hvis rammen faller i bakken. Akrylglasset er beskyttet med plastfilm på begge sider for å gi en feilfri finish, samt den samme følelsen som da du fjerner plastbeskyttelsen fra en splitter ny mobiltelefon. Akrylglass har de samme reflekterende egenskapene som glass.

Hvilke størrelser tilbyr dere i rammer?

Vi tilbyr stilrene bilderammer i størrelsene 13x18 cm, 21x30 cm (A4), 30x40 cm, 50x50 cm, 50x70 cm and 70x100 cm.

PLAKATER

Hvilken type papirkvalitet bruker dere?

Plakatene er lokalt trykket av Sveriges mest anerkjente trykkeri. De er tildelt Svanen, som er den Norden offisielle miljømerking. De er også autorisert av FSC og PEFC. Vi søkte i lang tid etter det beste papiret og ble til slutt forelsket i Munken Kristall, et premium designpapir, som sørger for den perfekte kvaliteten for oss. Det er et matt papir uten refleksjon/glans og har en totalvekt på 200g/m2. Dette gir papiret en eksklusiv følelse. Papiret reproduserer også fantastiske farger og bilder. Autorisasjonen fra FSC og PEFC ser til at treet som brukes for våre plakater kommer fra ansvarlig håndterte skoger som møter de høyeste sosial- og miljøstandarene.

Er en ramme inkludert i prisen for plakaten?

Nei, vi selger plakater og rammer separat. Rammen er ikke inkludert i prisen for plakaten. Rammen må kjøpes separat. I vår nettbutikk kan du velge rammer i forskjellige typer og størrelser.

 

Samarbeid/Presse

Samarbeid

Send en e-post til info@posterstore.no, slik at vi kan videresende din henvendelse til den rette avdelingen.

Kunstner/fotograf

Send en e-post til info@posterstore.no, slik at vi kan videresende din henvendelse til den rette avdelingen.

Presse

Send en e-post til info@posterstore.no, slik at vi kan videresende din henvendelse til den rette avdelingen.

Forhandler

For øyblikket har vi valgt å ikke samarbeide med forhandlere, men vi ønsker å begynne med dette i framtiden.

Kundene våre synes vi er Enestående

4.7

4.7 ut av 5 basert på 679 anmeldelser.
Se noen av anmeldelsene her.

Så bra levert

Så bra levert. Så bra opplyst om hvor pakken befant seg, Er så fornøyd.

22 Oct

Karin Kopperud

Veldig fornøyd

Veldig fornøyd. Enkelt å bestille og raskt levert

21 Oct

Karin Håberg

Raskt og enkelt for meg som kunde.

Raskt og enkelt for meg som kunde.

21 Oct

Marianne Berg

Flotte bilder

Flotte bilder, og flotte rammer! Rimelige:) Kjapp levering!

20 Oct

Monica

Produktet er lagt til i handlekurven din

Å sjekke ut
Fortsette å handle

Her finner du dine hjertemarkerte produkter

Lagt til i handlekurven