0

AKKURAT NÅ: 25% RABATT PÅ PLAKATER!

Gjelder ikke selection plakater, slutter 16/7

Hvordan kan jeg spore pakken min?

Etter bestillingen vil du motta en ordrebekreftelse via e-post. Din bestilling vil bli pakket og sendt ut så snart som mulig. Pakken hentes daglig rundt kl 14.00. Så snart det har blitt plukket opp av posttjenesten, vil vi aktivere pakkenummeret ditt, hvor du vil motta en ny e-post som inneholder sporingskoblingen. Hvis du ikke mottar en sporingskobling, vennligst send en epost til info@posterstore.no og ta med bestillingsnummeret ditt. Vennligst spesifiser din epost 'Manglende spor' for raskere behandling. Vi sender deg den manglende sporingskoblingen så snart som mulig. Gjennom koblingen til Bring kan du se nøyaktig hvor pakken din er gjennom å bruke ditt unike 10-sifrede pakkenummer. Du kan be om dette nummeret ved å sende oss en e-post: info@posterstore.no

Hvis du har spørsmål angående levering eller status på pakken din, kan du også kontakte Bring på 04045.

Bruk det 10-14 sifrede pakkenummeret som referanse; Du finner dette i e-post innboksen, eller be om det på info@posterstore.no

 

Jeg har ikke mottatt en ordrebekreftelses på e-post?

Hvis du har bestilt en vare hos Poster Store, men ikke mottatt en ordrebekreftelses e-post, har du sannsynligvis gitt oss feil e-postadresse. Ta kontakt med oss ved hjelp av kontaktskjemaet eller send oss en e-post på info@posterstore.no og vi oppdaterer bestillingsinformasjonen din slik at du kan motta bestillingsbekreftelsen på en riktig måte.

Hva om jeg angre mitt kjøp?

Kontakt oss så snart som mulig via vårt kontaktskjema eller send en mail til info@posterstore.no. Hvis vi ikke har behandlet eller pakket bestillingen din, kan vi refundere det umiddelbart. Hvis varene allerede er pakket og sendt, må du først motta dem og sende dem tilbake til oss som retur, se nedenfor.

Akrylglasset er uskarpt. Hvordan er det mulig?

Akrylglasset i rammene våre er beskyttet av plastfilm på begge sider, ikke glem å fjerne denne før du bruker den. Vi bruker dette for å beskytte akrylglasset under lagring og transitt.

Kan jeg få tilbakebetaling når jeg har pakket ut varen?

Nei, etter at varen er tatt ut av originalemballasjen, kan du ikke returnere den. Vi aksepterer kun produkter som er i original tilstand.

Når rammene fremdeles er i originalemballasjen og du vil returnere dem, vennligst les informasjonen nedenfor under "Hvordan gjør jeg en retur?" seksjonen. Så snart vi mottar produktene, refunderer vi dem.

Ved skade på varen, transportskader eller annen form for skade, send oss et krav på info@posterstore.no. Ved skade bare synlig etter at varene er pakket ut. Ta bilder av skaden og ta med dem i e-postmeldingen din.

I tilfelle skader av transportskader, vennligst ta med bilder av esken du mottok.

Hvordan gjør jeg en retur?

Du kan returnere produkter som er i sin opprinnelige stand. Ved retur må rammene være uåpnet, ligge i beskyttelsesplasten og være i uskadet tilstand for å bli godkjent. Kunden er ansvarlig for fraktkostnader for returen. Kontakt oss via kontaktsiden vår og meddel at du foretar en retur. Vår Kundeservicemedarbeider vil da hjelpe deg med en BRING returslipp. Skriv inn følgende informasjon i kontaktskjemaet:

Ordrenummer

Kundenavn

Mailadresse registrert for kjøp

Årsak til retur

Produkt (er) du vil returnere

Fraktkostnader er alltid 49 NOK og trekkes fra tilbakebetalingen, som vi registrerer så snart vi mottar og håndterer returen din. Du betaler ingenting på postkontoret.

Returprosessen kan ta opptil 14 dager fra den leveres til din BRING-pakkelager. Når returen blir håndtert på lageret vårt, setter vi i gang refusjonen og sender sender deg en e-post med bekreftelse av retur. Spar på kvitteringen til du får en bekreftelse på mail.

Hva gjør jeg hvis min pakke og produkter ble skadet?

Hvis din pakke og produkter ble skadet ved ankomst, kontakt oss så snart som mulig med bilder både av den skadede pakken og de skadede varene. Du kan gjøre dette via kontaktskjemaet eller ved å sende oss en e-post på info@posterstore.no. Så snart vi mottar bilder av den skadede pakken og produktene, vil vi sende deg en ny pakke og sørge for at de skadede varene returneres til oss.

Kan jeg bytte ut produkter?

Utvekslinger håndteres som retur. Du må legge inn en ny ordre og deretter returnere produktet du vil bytte ut for noe annet. Med fakturaen kan du betale for det nye produktet / produktene. Når vi mottar de returnerte produktene, refunderer vi pengene dine med en gang.

Produktet er lagt til i handlekurven din

Å sjekke ut
Fortsette å handle

Her finner du dine hjertemarkerte produkter