FAQ
Bestilling
Hvordan vet jeg om bestillingen min gikk gjennom?
En e-post med ordrebekreftelse sendes til e-postadressen som ble oppgitt da bestillingen ble fullført. Hvis du ikke har mottatt ordrebekreftelsen, kan du sjekke søppelpostmappen. Vær oppmerksom på at det kan ta opptil 24 timer før du mottar ordrebekreftelsen.
Hvis du har sjekket søppelposten din og ventet 24 timer og fortsatt ikke har mottatt e-postbekreftelsen, anbefaler vi at du kontakter oss via kontaktskjemaet, så vi kan undersøke dette for deg.
Hvorfor har jeg ikke mottatt en ordrebekreftelse på e-post?
Hvis du har lagt inn en bestilling hos Poster Store, men ikke har mottatt en e-postbekreftelse, ber vi deg kontakte oss ved hjelp av kontaktskjemaet, så oppdaterer vi ordreinformasjonen din slik at du kan motta ordrebekreftelsen på riktig måte.
Kan jeg gjøre endringer i bestillingen min etter at den er lagt?
Vi vet at du trenger produktene dine raskt. Så snart du har lagt inn bestillingen, er vi i gang! Dette betyr dessverre at vi ikke kan gjøre noen endringer, da det allerede er under behandling på lageret (vanligvis i løpet av sekunder).
Hva gjør jeg hvis en vare i bestillingen er utsolgt?
Vi kontakter deg for å informere om at varen er utsolgt. Hvis du ikke har blitt kontaktet om dette, vennligst kontakt vårt kundeserviceteam slik at vi kan hjelpe deg videre.
Hva skjer hvis jeg skriver inn feil adresse?
Hvis du har oppgitt feil informasjon som leveringsadresse, e-postadresse eller telefonnummer osv. Ta kontakt med kundeservice så snart som mulig slik at de kan endre opplysningene dine før vi sender bestillingen. Hvis feil informasjonen påvirker leveringen av pakken din, og bestillingen din allerede er sendt ut før du kontakter kundeservice, er du som kunde ansvarlig for de ekstra kostnadene som kan oppstå.
Hvordan kan jeg kansellere bestillingen min?
Kontakt oss så snart som mulig via kontaktskjemaet . Vi kan imidlertid ikke garantere at vi har nok tid til å kansellere bestillingen din, ettersom vår pakke-/fraktavdeling er stolte av å få produktene raskt på vei til kundene våre.
Hvordan kan jeg legge inn en bedriftsordre?
Vi tilbyr ikke bestillinger fra selskapet (B2B) for øyeblikket, men håper at vi vil gjøre det i fremtiden.
Betaling
Hvilke betalingsalternativer tilbyr dere?
Du kan betale med VISA og Mastercard.
Kan jeg betale med faktura?
Du kan betale med KLARNA FAKTURA. Hvis du har valgt å betale med Klarna faktura, vil fakturaen sendes fra Klarna til deg via e-post. Fakturaen sendes samme dag som vi sender bestillingen din fra vårt lager, eller dagen etter. Du har 30 dager på å betale fakturaen.
Hvis du har valgt å betale med Klarna Konto, som innebærer avbetaling, så vil Klarna sende ut en faktura per post måneden etter. Du kan velge om du ønsker å betale alt omgående eller vente.
Har du valgt Klarna kampanje-betale i "valgt måned”, sendes fakturaen hjem i postkassen på slutten av den valgte måneden. For eksempel, om du velger Klarna kampanje-betale i oktober, så sendes fakturaen hjem i postkassen i slutten av oktober.
Med Klarna ‘delbetaling 6 måneder’ har du muligheten til å dele opp og betale innen 6 måneder. Se gjerne Klarnas kjøpevilkår her
Kan jeg betale med verdikupong eller gavekort?
Du kan betale med et verdikupong eller et Poster Store gavekort.
Kupongen min fungerer ikke, hva skal jeg gjøre?
Kontroller at du har skrevet inn kupongkoden riktig, uten mellomrom før eller etter den. Kontroller også at koden ikke er utløpt. Hvis ikke, ta kontakt med vår kundeservice.
Hvorfor ble betalingen min avvist?
Kontroller betalingsalternativene vi tilbyr, da dette kan være årsaken til at betalingen ble avvist. Hvis ikke, kan du kontakte vårt kundeserviceteam for å få hjelp.
Hvorfor gjelder ikke rabatten for alle varene i bestillingen min?
Ikke alle produktene våre gir rabatt. Eksempler på produkter som ikke kvalifiserer for rabatt er blant annet følgende:
Plakatpakker
Outlet produkter
Eller rammer
Merk også at eksisterende kampanjer og rabattkoder ofte ikke kan kombineres. Hvis du er i tvil, kan du kontakte kundeserviceteamet vårt, så hjelper vi deg med å løse problemet.
Tilbud/Rabatter
Hvorfor fungerer ikke rabattkoden min?
Kontroller at du har skrevet inn koden riktig, uten mellomrom før eller etter. Kontroller også at koden ikke er utløpt. Hvis ikke, ta kontakt med vår kundeservice.
Hva gjør jeg hvis jeg har glemt å skrive inn rabattkoden?
Ta kontakt med vår kundeserviceavdeling som vil hjelpe deg.
Levering
Hvor lang er leveringstiden?
Leveringstiden er 2-4 virkedager, regnet fra dagen du sendte inn bestillingen.
VIKTIG: På grunn av store mengder pakker som håndteres av våre fraktpartnere for øyeblikket, vil pakken bli videresendt til nærmeste hentested hvis den ikke kan leveres hjem til deg.
På grunn av den økte etterspørselen etter bestillinger og det høye volumet av pakker som håndteres av våre fraktpartnere i høysesongene i november og desember, kan pakken din bli forsinket og levert senere enn den estimerte leveringstiden som vises på nettstedet vårt.
Hvis du ikke har mottatt varene dine innen avtalt tid, må du først undersøke at du har oppgitt riktig informasjon. Hvis du har oppgitt riktig informasjon, må du kontakte kundeservice innen 30 virkedager etter bestillingen, slik at vi kan hjelpe deg.
Hvilket leveringsalternativ tilbyr dere?
Vi benytter ulike fraktselskaper, avhengig av størrelsen på bestillingen din. Når du har lagt produktene i handlekurven og gått videre til kassen, kan du se hvilket fraktselskap bestillingen din vil sendes med.
Hva er fraktkostnaden?
Fri frakt på bestillinger over 599kr. På bestillinger under 599kr, vil vi kreve et fraktavgift på 79kr
Hvordan kan jeg spore pakken min?
Bestillingen din blir pakket og sendt ut så snart som mulig. Så snart pakken er hentet av fraktselskapet, aktiverer vi pakkenummeret ditt. Deretter mottar du en ny e-post som inneholder sporingslenken. Det kan ta opptil 48 timer før sporingslenken aktiveres. Hvis du ikke mottar en sporingslenke, kan du kontakte oss via kontaktskjemaet .
Hvorfor kan jeg ikke se noen oppdatering i sporingslenken?
Når bestillingen din er sendt fra lageret vårt, vil du motta sporingslenken for pakker i e-posten med leveringsbekreftelsen. Merk at det kan ta 48 timer fra du mottar e-posten med leveringsbekreftelse til sporingslenken er aktiv.
Må jeg betale toll eller tollavgift?
Poster Store ønsker eller forventer at du betaler bompenger. Du betaler bare det du betaler i kassen, og det kreves ingen ytterligere fradrag eller gebyrer.
Hva skjer hvis jeg ikke henter pakken min?
For varer som returneres til oss fordi kunden ikke har hentet varene, tar vi et gebyr på 200kr for å dekke emballasjeavgiften og kostnadene for returfrakt.
Ved tilfelle av en ikke hentet personlig plakat, AI-kunst, lerret eller hvis bestillingen returneres på grunn av feilaktige kontaktopplysninger, vil vi beholde 50% av ordrebeløpet for å dekke kostnadene for produksjon, pakking og transport.
Kan jeg endre leveringsadresse når pakken er sendt?
Dessverre kan vi ikke endre adressen når pakken er sendt fra lageret vårt. Du kan alltid kontakte vår kundeserviceavdeling, og vi vil forsøke å videresende meldingen til transportøren, men vi kan ikke love at de vil undersøke kravet før levering, og vi anbefaler at du kontakter transportøren på egen hånd.
Returer /Krav
Kan jeg returnere bestillingen min?
Ja, det er en 90-dagers returpolicy for produkter kjøpt hos Poster Store.
Medfører retur av varer en kostnad?
Returfraktkostnaden er 49kr. Denne kostnaden belastes ikke på Bring-returpunktet, men vil bli trukket fra kreditten din.
Returprosessen kan ta opptil 14 dager fra den tid du overleverer returpakken på Bring-returpunktet. Når returen er mottatt og behandlet, vil vi registrere kreditten og sende deg en bekreftelse via e-post. Lagre kvitteringen din til returbekreftelses-e-posten har nådd deg som bevis på returen.
Kan jeg returnere rammer når de er pakket ut?
Rammene kan ikke returneres hvis den selvklebende plastfolien, som tjener som et beskyttende lag for å beskytte glasset mot riper, er fjernet fra rammene. Du kan imidlertid returnere rammene hvis bare det ytre ikke-klebende plastlaget er fjernet.
Hvordan returnerer jeg bestillingen min?
Pakken må emballeres på akkurat samme måte som da du mottok den fra oss. Det er viktig å rulle plakatene sammen i det beskyttende papiret siden det sikrer at de ikke forskyves under transport. Når du har rullet plakatene sammen i papiret, bruk klebende tape slik at vi enkelt kan ta det ut av røret ved retur.
Opprette Retur
Vennligst registrer returen din via lenken under. Når returen din er registrert vil du motta en e-post med instruksjoner og adresseinformasjon.
Returfrakt kostnad er 49kr. Denne kostnaden blir ikke belastet ved DHL returpunkt, men vil bli trukket fra kreditten din. Hvis bestillingen ikke lenger oppfyller vilkårene for eventuelle kampanje-/rabattkoder, kan kostnaden justeres deretter, og eventuell forskjell blir trukket fra refusjonen din.
Returprosessen kan ta opptil 14 dager fra den tiden du overleverer returpakken på Bring. Når returen er mottatt og behandlet, vil vi registrere kreditten og sende deg en bekreftelse via e-post. Returprosessen kan ta opptil 14 dager etter at vi mottar returen tilbake til lageret. Lagre kvitteringen din fra Bring til returbekreftelses-e-posten har nådd deg som bevis på retur.
Kan jeg bytte et produkt?
Hvis du ønsker å bytte de mottatte produktene dine med noe annet, behandles det som en vanlig retur. Produktene som skal returneres må være i original emballasje og tilstand. Vi vil refundere deg så snart vi mottar produktene. Du kan deretter foreta et nytt kjøp i vår nettbutikk.
Hva skjer hvis jeg ikke henter pakken min?
For varer som returneres til oss fordi kunden ikke har hentet varene, belaster vi et gebyr på 200kr for å dekke vår emballasjekostnad og kostnadene for returfrakt.
Bestillingen min ankom skadet, hva gjør jeg?
Hvis pakken og produktene dine er blitt skadet, vennligst kontakt oss så snart som mulig med bilder av pakken og de skadede varene. Du kan gjøre dette via vårt kontaktskjema. Så snart vi mottar bildene av din skadede pakke og produkter, vil vi behandle forespørselen din. Vennligst ikke returner noen defekte varer til oss.
Hva om jeg mottok feil vare/r?
Vennligst sjekk ordrebekreftelsen din først for å se hva du har bestilt. Hvis du ikke har mottatt varene du bestilte, kan du kontakte oss med bilder av varene du mottok.
Om produktene
Hvilken størrelse på plakater tilbyr dere?
13x18 cm 21x30 cm (A4) 30x40 cm 40x50 cm 50x50 cm 50x70 cm 70x100 cm
Kommer plakater med en ramme?
Nei, vi selger plakater og rammer separat.
Kommer alle plakater med en hvit ramme?
Nei, den hvite kanten er ikke til stede på alle plakater. Vennligst se til produktbeskrivelsen i tilfelle tvil, ettersom vi indikerer om den er til stede eller ikke.
Hvorfor ser bildet på plakaten min beskåret ut?
Vennligst sjekk produktbeskrivelsen ettersom plakaten kan ha en hvit kant, og hvis dette er tilfellet, vil det være angitt i beskrivelsen. Alternativt, hvis plakaten ikke ser ut som bildet vi viser på nettstedet vårt, vennligst kontakt kundeserviceteamet vårt slik at vi kan hjelpe deg.
Hva slags papirkvalitet brukes i plakatene deres?
Plakatene er trykt lokalt av Sveriges mest anerkjente trykkeri, tildelt det nordiske svanemerket, det svenske symbolet for miljøvennlig og bærekraftig produksjon, og sertifisert i henhold til FSC og PEFC. Vi lette lenge etter det beste papiret, og endte opp med å forelske oss i Munken Kristall, et designpapir av premium kvalitet, som sikrer den perfekte kvaliteten for oss. Papiret er miljøsertifisert av FSC og PEFC. Det er et ubestrøket matt papir uten refleksjon og har en totalvekt på 200g/m2, noe som gir det en distinkt eksklusiv følelse. Det gir også utmerket farge og bilde reproduksjon. Sertifiseringene sikrer at tre brukt for våre plakater kommer fra ansvarlig forvaltede skoger som oppfyller de høyeste miljømessige og sosiale standarder.
Hvilke størrelser på rammer tilbyr dere? Rammer (generelt utvalg og størrelser)
Vi tilbyr stilige premium bilde rammer i størrelsene 13x18 cm, 21x30 cm (A4), 30x40 cm, 50x50 cm, 50x70 cm og 70x100 cm.
Hvor er dine trerammer hentet fra?
Våre rammer er håndlaget av dyktige håndverkere med lang erfaring innen rammeproduksjon i Europa og Asia. Våre rammeleverandører er nøye utvalgt for å stemme overens med vårt sosiale og miljøansvar.
Hvorfor er fargetonen på rammen forskjellig fra min tidligere bestilling?
Hvis du sammenligner rammer fra bestillinger som ble lagt inn på forskjellige datoer, kan dette skyldes miljø- og værforholdene som den opprinnelige rammen ble utsatt for. Hvis dette ikke er tilfellet, kan du ta kontakt med kundeservice for assistanse.
Kan jeg tilpasse størrelsen på en plakat eller ramme?
Nei, dessverre tilbyr vi ikke denne muligheten for øyeblikket. Alle våre plakater og rammer er kun tilgjengelige i størrelsene vi tilbyr på vår nettside.
Kan jeg bestille en plakat som ikke er tilgjengelig for levering i landet mitt? siden jeg har sett den er tilgjengelig for et annet land.
Vårt utvalg av plakater varierer fra land til land på grunn av våre forskjellige lagre. Hvis plakaten ikke viser seg ved søk på vår nettside domene for ditt land, er den ikke tilgjengelig. Hvis den er tilgjengelig, men utsolgt, vil bildet fortsatt dukke opp, men vil bli merket som utsolgt.
Kan jeg bestille en annen størrelse på plakater enn de som er tilgjengelige på nettstedet?
Vårt sortiment av størrelser varierer fra plakat til plakat, hvis størrelsen ikke er et tilgjengelig alternativ, produserer vi ikke plakaten i den spesifikke størrelsen.
Kan jeg tilpasse den hvite kanten på en plakat?
Hvite kanter er en del av noen av våre plakater og er utformet for å fremheve bildet på den spesifikke plaketten. De er imidlertid ikke på alle plakater og kan verken legges til, fjernes eller tilpasses i størrelsen. Vennligst les produktspesifikasjonen til høyre for bildene hvis du er i tvil om plakaten har en hvit kant eller ikke.
Samarbeid /Presse
Samarbeid (Influencer)
Vennligst send en e-post til internationalmarketing@posterstore.com
Hvordan fungerer et samarbeid gjennom Brandbassador?
Brandbassador er en merkevarebyggende plattform der du kan bli en merkevareambassadør for Poster Store og få belønninger for innholdet du velger å dele med følgerne dine. For å bli en Poster Store Brandbassador må du opprette en Brandbassador-konto her. Hvis du blir godkjent som en av våre Brandbassadors, kan du begynne å fullføre oppdrag for Poster Store. På plattformen vil du finne de forskjellige typene tilgjengelige oppdrag du kan søke på. Et oppdrag vil vanligvis involvere deling av ditt innhold og motta en belønning i retur.
Når varsler vi om en søknad er gjennomgått?
Vi sikter på å svare på alle søknader innen 3 virkedager og vil informere deg så snart søknaden din har blitt gjennomgått.
Har du noen spørsmål angående Brandbassador-appen?
Du kan alltid finne svar direkte på Brandbassador-appen hvis du har problemer med appen eller har andre spørsmål om Brandbassador. Du kan også lese mer om Brandbassador i deres FAQ-seksjon. Hvis du har andre spørsmål angående et samarbeid, vennligst ta kontakt med oss i Brandbassador meldingssenter.
Kunstner/fotograf
Vennligst send en e-post til artist@posterstore.com
PR og Presse
Vennligst send en e-post til pr@posterstore.com
Forhandler
Vi har bestemt at vi på dette tidspunktet ikke vil samarbeide med forhandlere, men vil tilby dette i fremtiden.