Skip to main content.

Leverans

Hva er leveransetiden?

Vår leveransetid er 2 til 4 virkedager, beregnet fra dagen etter at du la inn din bestilling.

Hvilke leveransemetoder tilbyr dere?

For leveranser til Norge benytter vi oss av fraktselskapet Bring, der din pakke sendes til et hentested nærme deg.

Hva er fraktkostnaden?

Gratis frakt på bestillinger over 599kr. På bestillinger under 599 kr, blir du belastet et gebyr på 79kr.

Hvordan kan jeg spore min pakke?

Din bestilling pakkes og sendes ut så fort som mulig. Når pakken plukkes opp av fraktselskapet aktiverer vi ditt sporingsnummer, og du vil motta en mail med sporingslinken. Hvis du ikke mottar sporingslinken, kan du kontakte oss via vårt kontaktskjema.

Behøver jeg betale toll?

Poster Store verken ønsker eller forventer at du betaler toll. Du betaler bare det du betaler i kassen, og det blir ikke krevet noen ytterligere trekk eller avgifter.

Hvorfor er ikke min sporingslink aktiv?

Så fort din bestilling har blitt sendt ut fra vårt lager mottar du en sporingslink i en leveransebekreftelse via e-post. Merk deg at det kan ta 48 timer fra da du mottok leveransebekreftelsen til sporingslinken er aktiv.

Hva skjer hvis jeg ikke henter ut pakken min?

For varer som returneres til oss fordi kunden ikke har hentet ut varene, belaster vi et gebyr på kr 200 for å dekke vår emballasjegebyr og kostnader for returforsendelse.

Reklamation

Hva gjør jeg hvis min pakke og produkter ankom i skadet tilstand?

Hvis din pakke og produkter ankom i skadet tilstand, kontakt oss da via vårt kontaktskjema så fort som mulig med bilder på både den skadede pakken og de skadede produktene. Bildene kan du legge til i kontaktskjemaet. Så fort vi mottar bildene av den skadede pakken og de skadede produktene kan vi håndtere din henvendelse. Vennligst ikke send de skadede produktene tilbake til oss på din egen bekostning.

Hva gjør jeg hvis jeg har mottatt feil produkter?

Dobbeltsjekk gjerne ordrebekreftelsen for å se hva du har bestilt. Kontakt oss hvis du ikke har mottatt det du har bestilt.

Akrylglasset er uskarpt. Hvordan er det mulig?

Akrylglasset i rammene våre er beskyttet av plastfilm på begge sider. Glem ikke å fjerne denne før du bruker den. Vi bruker dette for å beskytte akrylglasset under lagring og transport.